Regulamin Halomed
REGULAMIN ORGANIZACYJNY PODMIOTU WYKONUJĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
§1. Uwagi wstępne
-
Niniejszy regulamin (dalej jako: „Regulamin”) został ustanowiony dla podmiotu wykonującego działalność leczniczą pod firmą HALOMED Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Bolkowska 2D / 41, 01-466 Warszawa, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001048558, REGON 525935069, NIP 5223265608, posiadający kapitał zakładowy w wysokości 10.000,00 zł (dalej jako: „Podmiot Leczniczy”).
-
Podmiot Leczniczy wykonuje działalność leczniczą za pomocą zakładu leczniczego pod nazwą „HALOMED TELEMEDYCYNA”, adres: ul. Bolkowska 2d/41 01-466 Warszawa (dalej jako: „Zakład Leczniczy”).
-
Podmiot Leczniczy działa na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Rzeczypospolitej Polskiej, Regulaminu i umowy spółki Podmiotu Leczniczego.
-
Podmiot Leczniczy wykonuje działalność leczniczą za pośrednictwem portalu internetowego pod nazwą HALOMED.PL (dalej: „Portal”).
-
Regulamin określa:
-
cele i zadania Podmiotu Leczniczego;
-
strukturę organizacyjną Zakładu Leczniczego;
-
rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
-
miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych;
-
przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych;
-
warunki współdziałania Podmiotu Leczniczego z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą;
-
zasady udostępnienia dokumentacji medycznej;
-
wysokość opłat za świadczenia zdrowotne.
-
-
Jeśli którekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okaże się niezgodne z prawem w całości lub części, to powyższe postanowienie nie znajduje zastosowania w zakresie jakim jest niezgodne z prawem, zaś zastosowanie znajduje odpowiedni przepis prawa.
§2. Cele Podmiotu Leczniczego
-
Głównym celem Podmiotu Leczniczego jest prowadzenie działalności leczniczej i udzielanie świadczeń zdrowotnych za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności na rzecz osób fizycznych, korzystających lub mających potrzebę skorzystania ze świadczeń zdrowotnych (dalej: „Pacjent”) w sposób zgodny z przepisami prawa, zasadami sztuki lekarskiej oraz bezpieczny dla zdrowia pacjentów .
-
Celem Podmiotu Leczniczego jest również:
-
podejmowanie działań mających na celu promocję zdrowia;
-
organizacja udzielania świadczeń zdrowotnych przez inne podmioty wykonujące działalność leczniczą za pomocą Platformy.
-
§3. Zadania Podmiotu Leczniczego
-
Podmiot Leczniczy realizuje następujące zadania:
-
diagnostyka Pacjentów za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności;
-
udzielanie indywidualnych konsultacji medycznych za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności;
-
przepisywanie Pacjentom odpowiednich wyrobów medycznych, w szczególności wystawianie recept, w tym e-recept;
-
wydawania zaświadczeń lekarskich, w tym zwolnień L4 (forma elektroniczna);
-
wydanie skierowań na badania medyczne forma elektroniczna);
-
wydawanie Pacjentom zaleceń, w tym prognozowanie działalności profilaktyczno – leczniczej
-
edukacja Pacjenta w zakresie profilaktyki ochrony zdrowia
-
współpraca z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą.
-
-
Podmiot Leczniczy realizuje swoje zadania poprzez osoby fizyczne, posiadające wymagane przez przepisy ustawy wykształcenie medyczne, współpracujące z Podmiotem Leczniczym w dowolnej formie, w tym również na podstawie podwykonawstwa.
-
Podmiot Leczniczy może ponadto prowadzić działalność polegającą na procesie organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych przez inne podmioty wykonujące działalność leczniczą przy wykorzystaniu platformy telemedycznej udostępnionej przez Podmiot Leczniczy na Portalu (dalej jako: „Platforma”).
-
Podmiot Leczniczy nie udziela świadczeń zdrowotnych na rzecz zwierząt, nie prowadzi działalności weterynaryjnej, ani nie wystawia recept (e-recept) na leki weterynaryjne.
§4. Struktura organizacyjna Zakładu Leczniczego
-
Zakład Leczniczy wykonuje działalność leczniczą pod adresem: ul. Bolkowska 2D / 41, 01-466 Warszawa oraz w miejscach przebywają aktualnie osoby fizyczne, udzielające świadczeń medycznych w imieniu Podmiotu Leczniczego (dalej: „Świadczeniodawcy”). Świadczeniodawcy posiadają wykształcenie medyczne oraz prawo do wykonywania zawodu medycznego wymagane przez przepisy ustawy do udzielania danego świadczenia zdrowotnego.
-
Działalnością Zakładu Leczniczego kierują kierownicy, którymi są każdorazowi członkowie zarządu Podmiotu Leczniczego (dalej: „Kierownicy”)
-
Zakład Leczniczy wykonuje działalność leczniczą za pośrednictwem Świadczeniodawców posiadających wymagane przez przepisy ustawy wykształcenie medyczne, zatrudnionych w dowolnej formie, w tym również na podstawie podwykonawstwa.
-
Zakład Leczniczy nie posiada odrębnych jednostek, ani komórek organizacyjnych. Zakład Leczniczy stanowi sam w sobie jednostkę organizacyjną.
-
Kierownicy mogą wyznaczyć osobę lub osoby odpowiedzialne za nadzór, koordynację i kierownictwo nad działalnością Zakładu Leczniczego.
§ 5. Rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych
-
Podmiot Leczniczy udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych w zakresie pozostałej opieki ambulatoryjnej (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia HC.1.3.9) w następujących dziedzinach medycyny:
-
Choroby wewnętrzne (kod resortowy dziedziny medycyny – 07)
-
Neurologia (kod resortowy dziedziny medycyny – 22)
-
Pediatria (kod resortowy dziedziny medycyny – 28)
-
-
Podmiot Leczniczy może ponadto prowadzić działalność polegającą na procesie organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych przez inne podmioty wykonujące działalność leczniczą przy wykorzystaniu Platformy. W przypadku organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych przez inne podmioty wykonujące działalność leczniczą Podmiot Leczniczy nie działa w tym zakresie jako podmiot leczniczy, zaś świadczenia zdrowotne udzielane są na zasadach przyjętych przez inne podmioty wykonujące działalność leczniczą.
§ 6. Miejsce i czas udzielania świadczeń zdrowotnych
-
Podmiot Leczniczy udziela świadczeń zdrowotnych wyłącznie za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, w szczególności za pośrednictwem Portalu Halomed.pl na którym Pacjent zakłada konto Pacjenta.
-
Miejscem udzielania danych świadczeń zdrowotnych przez Podmiot Leczniczy jest każdorazowe miejsce przebywania danych Świadczeniodawców udzielających danych świadczeń w imieniu Podmiotu Leczniczego na rzecz danych Pacjentów.
-
W dowolnym momencie Pacjent może usunąć Swoje konto lecz dane historii leczenia, skierowań, e-recept są przetrzymywane przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego
§ 7. Przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych
-
Podmiot Leczniczy udziela świadczeń zdrowotnych wyłącznie za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności na zasadach określonych w przepisach prawa, sprecyzowanych w niniejszym Regulaminie
-
Świadczenia zdrowotne polegające na orzekaniu o stanie zdrowia Pacjenta z możliwością wystawienia recepty (e-recepty), zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia) lub skierowania na badania medyczne - udzielane jest za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności oraz po analizie dostępnej dokumentacji medycznej tej osoby, z obowiązkowym kontaktem Świadczeniodawcy z Pacjentem w formie rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy, z uwzględnieniem ust 3. Samodzielne wypełnienie formularza przez Pacjenta bez rozmowy głosowej ze Świadczeniodawcą nie może stanowić podstawy do wystawienia recepty (e-recepty) lub zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia) lub skierowania na badania medyczne ani podejmowania decyzji terapeutycznych, z uwzględnieniem ust 3.
-
Świadczeniodawca wykonujący w imieniu Podmiotu Leczniczego świadczenia zdrowotne na rzecz Pacjenta może, bez dokonania badania Pacjenta, wystawić receptę (e-receptę) niezbędną do kontynuacji leczenia oraz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację zaopatrzenia w wyroby medyczne, jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia Pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej. Jeśli Pacjent ubiega się o receptę (e-receptę) w ramach kontynuacji leczenia, to zobowiązany jest do przedstawienia dokumentacji potwierdzającej rozpoznanie choroby przewlekłej,. W przypadku braku dokumentacji Świadczeniodawca może odmówić wystawienia recepty (e-recepty)
-
W każdym przypadku przed wystawieniem recepty (e-recepty) lub zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia) lub skierowania na badania medyczne - Świadczeniodawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją medyczną Pacjenta oraz zweryfikować tożsamość Pacjenta (sprawdzenie dokumentu tożsamości lub przesłanie pliku podpisanego profilem zaufanym).
-
Niezależnie od ust. 1, Podmiot Leczniczy może organizować świadczenia zdrowotne wykonywane przez inne podmioty za pośrednictwem Platformy. Świadczenia takie mogą być organizowane wyłącznie na zasadach obowiązujących Podmiot Leczniczy określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Świadczenia zdrowotne udzielane są wyłącznie przez Świadczeniodawców, posiadających wymagane przez przepisy ustawy wykształcenie medyczne oraz inne wymagane przez prawo kwalifikacje zawodowe.
-
Świadczenia udzielane są po uprzedniej rejestracji Pacjenta, która odbywa się za pośrednictwem formularza znajdującego się na Portalu i zarezerwowaniu terminu konsultacji.
-
Komunikacja z Pacjentem w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych odbywa się za pomocą Portalu lub poczty e-mail lub innej zdalnej formy komunikacji takich jak telefon, VoIP, wideokonferencja. W przypadku gdy komunikacja z Pacjentem dotyczy orzeczenia o stanie zdrowia Pacjenta z możliwością wystawienia recepty (e-recepty) lub zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia) lub skierowania na badania medyczne, to odbywa się ona wyłącznie w formie rozmowy głosowej (telefon, VoIP) lub wideorozmowy. Wystawienie recepty (e-recepty), zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia) lub skierowania na badania medyczne możliwe jest wyłącznie po przeprowadzeniu badania w formie rozmowy głosowej lub wideo Komunikacja wyłącznie tekstowa (e-mail, chat, SMS) nie może stanowić podstawy do wystawienia e-recepty ani zaświadczenia lekarskiego (zwolnienia), ani skierowania na badania medyczne, ani innych dokumentów medycznych.
-
Pacjentowi korzystającemu ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Podmiot Leczniczy przysługują wszelkie prawa przewidziane dla pacjentów w przepisach ustawy.
-
Podmiot Leczniczy działając za pomocą systemów teleinformatycznych lub systemów łączności udziela również transgranicznych świadczeń zdrowotnych. W związku z faktem, że podczas udzielania transgranicznych świadczeń zdrowotnych dochodzić będzie do przesyłania danych do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, Podmiot Leczniczy zobowiązuje się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach prawa.
-
Podmiot Leczniczy w ramach udzielanych świadczeń zdrowotnych nie wystawia recept (e-recept) na:
-
leki weterynaryjne;
-
leki przeznaczone wyłącznie do leczenia szpitalnego (LZ);
-
leki określone w Załączniku nr 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie środków odurzających, substancji psychotropowych, prekursorów kategorii 1 i preparatów zawierających te środki lub substancje, w szczególności: fentanyl, morfina, oksykodon/eukodal, konopi ziele innych niż włókniste oraz wyciągi, nalewki farmaceutyczne, a także wszystkie inne wyciągi z konopi innych niż włókniste; żywica konopileki z grupy benzodiazepin i opioidów
-
-
Przy próbie zamówienia leków określonych w ust. 11, Świadczeniodawca ma obowiązek odrzucić zamówienie a Pacjentowi przysługuje zwrot środków pomniejszonych o 15 zł jako wynagrodzenie Świadczeniodawcy za analizę + opłata za koszty przelewu. Środki wracają na konto wewnętrzne Pacjenta w Portalu i mogą być wykorzystane przy dalszych zamówieniach
-
Podmiot Leczniczy w ramach udzielanych świadczeń zdrowotnych nie wystawia recept (e-recept) zawierających więcej niż 1 lek na 1 recepcie w zakresie leków tego samego rodzaju występujących pod różną nazwą nie mających ze sobą związku.
-
W przypadku źle wypełnionego wywiadu wstępnego, nie podania przyczyny ubiegania się o lek popartej dokumentacją lekarską Świadczeniodawca odrzuca prośbę o wystawienie e-recepty.
-
W przypadku gdy Świadczeniodawca wykona swoją pracę polegającą na obsłudze zlecenie i analizie wywiadu i nie będzie w stanie ocenić czy jest podstawa na wystawienie leku bez dołączonego zaświadczenia i dokumentacji medycznej pacjentowi nie należy się zwrot środków z racji braku załączonej dokumentacji której Pacjent nie dodał świadomie a Świadczeniodawca wykonał swoją pracę.
§8. Warunki współdziałania Podmiotu Leczniczego z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą
-
Podmiot Leczniczy może współpracować w zakresie swojej działalności z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą.
-
Podmiot Leczniczy współpracuje wyłącznie z podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, które:
-
działają na podstawie i w granicach przepisów ustawy; oraz
-
są wpisane do właściwego rejestru; oraz
-
dają gwarancję należytego udzielania świadczeń zdrowotnych.
-
-
W przypadku rozpoczęcia współpracy przez Podmiot Leczniczy z innym podmiotem wykonującym działalność leczniczą, Podmiot Leczniczy zawiera z tym podmiotem umowę w formie pisemnej, regulującą zasady tej współpracy w sposób zgodny z przepisami ustawy oraz postanowieniami Regulaminu.
-
Podmiot Leczniczy przekazuje innym podmiotom wykonującym działalność leczniczą informacje medyczne związane z danym Pacjentem w następujących przypadkach:
-
gdy Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy wyraził na to świadomą i dobrowolną zgodę; lub
-
gdy przekazanie informacji jest konieczne w celu ochrony życia lub zdrowia Pacjenta lub innych osób; lub
-
gdy zachodzi potrzeba przekazania niezbędnych informacji o Pacjencie związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych osobom, uczestniczącym w udzielaniu tych świadczeń w imieniu Podmiotu Leczniczego; lub
-
gdy wymaga tego szczególnie uzasadniony interes Podmiotu Leczniczego lub Pacjenta; lub
-
gdy przekazanie informacji jest wymagane przez przepisy prawa lub prawomocną decyzję organu władzy publicznej lub prawomocne orzeczenie sądu.
-
-
Podmiot Leczniczy udostępnia innym podmiotom wykonującym działalność leczniczą dokumentację medyczną danego Pacjenta w następujących przypadkach:
-
gdy wniosek w tym zakresie złożył Pacjent; lub
-
gdy dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych; lub
-
gdy przekazanie dokumentacji jest wymagane przez przepisy prawa lub prawomocną decyzję organu władzy publicznej lub prawomocne orzeczenie sądu.
-
§ 9. Zasady udostępniania dokumentacji medycznej
-
Podmiot Leczniczy zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną Pacjentów na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.
-
Podmiot Leczniczy prowadzi dokumentację medyczną w formie elektronicznej.
-
Podmiot Leczniczy udostępnia dokumentację medyczną:
-
Pacjentowi na jego wniosek; lub
-
przedstawicielowi ustawowemu Pacjenta na jego wniosek; lub
-
małżonkowi, zstępnemu lub wstępnemu Pacjenta na jego wniosek, w przypadku gdy Pacjent znajduje się w stanie uniemożliwiającym mu lub znacznie utrudniającym mu złożenie takiego wniosku;
-
innym podmiotom, w przypadku gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa.
-
-
Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej składa się:
-
w drodze elektronicznej za pośrednictwem Portalu lub poczty e-mail; albo
-
w drodze pisemnej na adres: HALOMED Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Bolkowska 2D / 41, 01-466 Warszawa.
-
-
Dokumentacja medyczna jest udostępniana zależnie od woli wnioskodawcy - w wersji elektronicznej – poprzez przesłanie jej na wskazany adres e-mail albo w wersji papierowej poprzez przesłanie jej kopii na wskazany przez daną osobę adres pocztowy.
-
Udostępnienie dokumentacji medycznej następuje po uprzednim złożeniu przez wnioskodawcę oświadczenia o posiadaniu praw do otrzymania przedmiotowej dokumentacji oraz wykazania przez wnioskodawcę swojej tożsamości.
-
Podmiot Leczniczy może pobierać opłaty. Wysokość opłat określa cennik Podmiotu Leczniczego (dalej: „Cennik”), określony jest podczas procesu zamówienia jako pierwsza informacja przez koniecznością podawania żadnych danych osobowych. Opłaty za udostępnienie dokumentacji medycznej nie są pobierane, gdy przepis prawa zakazuje jej pobrania także przez podmiot niepubliczny.
§10. Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne
-
Wszystkie świadczenia zdrowotne udzielane przez Podmiot Leczniczy oraz inne usługi świadczone przez Podmiot Leczniczy mają charakter wyłącznie odpłatny.
-
Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne udzielane przez Podmiot Leczniczy oraz inne usługi świadczone przez Podmiot Leczniczy określa niniejszy paragraf.
-
Opłata za świadczenia zdrowotne udzielane przez Podmiot Leczniczy oraz inne usługi świadczone przez Podmiot Leczniczy nie są pobierane, gdy przepis prawa zakazuje jej pobrania także przez podmiot niepubliczny.
-
Cennik:
-
Cena za Konsultację z E-receptą od 59 zł,
-
Cena za zwolnienie L4 podczas telekonsultacji od 129 zł,
-
Cena za E-skierowanie podczas telekonsultacji od 99 zł,
-
Cena za Teleporadę telefoniczną z E-receptą od 129 zł.
-
-
Za odmowę realizacji usługi przez Świadczeniodawcę z przyczyn które Świadczeniodawca uzna za etyczne tj. nadużywanie leków, próby wyłudzania e-recept Pacjent może nie otrzymać zwrotu środków a usługa traktowana jest jako zrealizowana.
-
W przypadku reklamacji należy skontaktować się z firmą za pomocą formularza kontaktowego. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 72 godzin od otrzymania zgłoszenia
-
Pacjent nie ma prawa odstąpić od umowy która jest usługą elektroniczną i pacjent powinien przed zakupem usługi sprawdzić czy realizacja usługi jest możliwa i czy nie łamie prawa polskiego
-
W przypadku gdy Świadczeniodawca zajmuje się już obsługą zlecenia nie ma możliwości rezygnacji z usługi oraz zwrotu środków z racji wykonania przez Świadczeniodawcę pracy określonej w umowie.
-
W przypadku 3 krotnego braku odebrania połączenie telefonicznego do Świadczeniodawcę w numeru 225916288 który został podany podczas zamówienia teleporady Świadczeniodawca ma prawo odrzucić zlecenie bez wystawiania e-recepty co wynika z obowiązującego prawa. Wystawienie e-recepty na 1 wizycie wymaga przeprowadzenie przez Świadczeniodawcę konsultacji telefonicznej lub wideo oraz uzupełnienie karty Pacjenta
§11 Zgody marketingowe
-
Pacjent podczas rejestracji wyraża zgodę na powiadomienia SMS i email do realizacji zamówionej usługi
-
Adres email i numer telefonu mogą być wykorzystywane do prowadzenia komunikacji elektronicznej z Pacjentem włączając kampanie promocyjne do Pacjentów portalu
-
W każdym momencie Pacjent może wycofać zgody marketingowe poprzez usunięcie konta Pacjenta
-
Dane takie jak adres email, numer telefonu nie są udostępnianie podmiotom trzecim
-
Pacjent może dodać opinie na temat danego Świadczeniodawcy określając ją gwiazdkami od 1 do 5 i dodając komentarz słowny. Przy dodawaniu opinii zostanie zapisany adres IP dodającego
§12. Odmowa realizacji usługi
-
W przypadku odmowy realizacji usługi przez Świadczeniodawcę Pacjent otrzymuje zwrot środków na wewnętrzne konto (PORTFEL WEWNĘTRZNY) w w Portalu
-
Środki są pomniejszone o koszty rozpatrzenia sprawy przez Świadczeniodawcę + koszty operacyjne przelewu (15 zł)
-
Zwrócone Środki można wykorzystać do dokonania kolejnego zamówienia wybierając płatność z salda konta zamiast przelewu
-
Pacjent ma możliwość doładowania środków do swojego portfela w celu realizacji dalszych zamówień na usługi telemedyczne
§13. Obowiązywanie Regulamin
-
-
Niniejsza wersja Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.02.2025 r., zaś w przypadku Pacjentów którzy korzystali ze świadczeń zdrowotnych przed 10.02.2025 r. – wchodzi w życie od dnia 24.02.2025 r.
-
Wszelkie zmiany Regulaminu dokonywane są wyłącznie i jednostronnie przez Zarząd Podmiot Leczniczego w formie uchwały zarządu, podejmowanej większością głosów.
-
Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą po upływie 2-tygodni od dnia ich ogłoszenia na Portalu.
-
Każda osoba fizyczna, która chce rozpocząć współpracę z Podmiotem Leczniczym jako Świadczeniodawca, powinna dokonać uprzedniej akceptacji Regulaminu oraz złożyć oświadczenie, w którym zobowiąże się do przestrzegania jego postanowień.
-
Każda osoba fizyczna współpracująca z Podmiotem Leczniczym jako Świadczeniodawca, niezależnie od formy, czy to na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia czy umowy o świadczenie usług jako przedsiębiorca (B2B) jest zobowiązana do przestrzegania postanowień Regulaminu.
§14. Postanowienia końcowe
-
Wszelkie stosunki prawne wynikające z Regulaminu lub z udzielania świadczeń zdrowotnych przez Podmiot Leczniczy podlegają wyłącznie prawu Rzeczypospolitej Polskiej.
-
W zakresie nieuregulowanym postanowieniami Regulaminu, zastosowanie znajdują właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r.
-
Wszelkie spory wynikające z Regulaminu rozpatrywane będą wyłącznie przez sąd powszechny właściwy dla m. st. Warszawy.”
POPRZEDNIA WERSJA REGULAMINU DOSTĘPNA JEST POD TYM LINKIEM